Everything about اقساط

Wiki Article

به آزمایشگاه فرستاده می شود تا بر اساس آن، اباتمنت و روکش دندان اختصاصی برای بیمار ساخته شود.

کامپوزیت راه خوبی برای ترمیم مشکلات جزئی دندان است و افرادی با مشکلات شدید دندانی یا بیماری‌های لثه و فک کاندیدای مناسبی برای این تکنیک نیستند.

عواملی مختلفی میتوانند بر موفقیت کاشت ایمپلنت دندان اثر داشته باشند که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

در دکترتو می‌توانید با بهترین متخصصین دندانپزشک‌ آشنا شوید، به‌صورت تلفنی یا آنلاین با آنها مشورت کنید، نظرات مردم در مورد روش درمان و نتیجه کار را بخوانید، و بعد از تصمیم‌گیری برای دریافت نوبت ویزیت حضوری اقدام کنید. نتیجه‌گیری و راهنمای مراجعه به پزشک

روکش‌های کامپوزیتی و لمینت‌های دندانی هر دو از روش‌های ترمیم زیبایی دندان هستند که به زیبایی و تغییر ظاهر دندان‌ها کمک می‌کنند. در هر یک از آنها یک‌لایه نازک به دندان می‌چسبد و رنگ، اندازه و شکل دندان‌ها را تغییر می‌دهد.

این صفحه آخرین‌بار در ‏۱۹ اوت ۲۰۲۴ ساعت ‏۰۸:۱۸ ویرایش شده است.

با این حال، رزین‌های سایز نانو با توجه به سطح ویژه بالا و حجم زیادی که دارند، به راحتی داخل حفره دندان قرار check here نمی‌گیرند.[۱۰]

انقباض کامپوزیت و پوسیدگی ثانویه: در گذشته، رزین‌های کامپوزیت در طول درمان، کاهش قابل ملاحظه ای در سایز داشتند یا به عبارتی دچار انقباض می‌شدند، که منجر به اتصال باند ضعیف بین ترکیبات می‌شد.[۱۲] در مطالعه ای در این باره ۱۷۴۸ ترمیم دندان، خطر پوسیدگی ثانویه در گروه کامپوزیت ۳٫۵ برابر خطر پوسیدگی ثانویه در گروه آمالگام بود.[۱۳] بهداشت خوب دندان‌ها و بازرسی‌های منظم می‌تواند این عیب را کاهش دهد.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که روش های قدیمی جراحی ایمپلنت این مزیت ها را ندارند.

ایمپلنت دندان یا کاشت دندان مفیدتر از دندان مصنوعی است به این دلیل که به طور ثابت در محلی که دندان از دست رفته است، وجود دارد.

کامپوزیت رزین سخت شده با واکنش شیمیایی یک سیستم دو تایی (پایه و کاتالیزور) است که وقتی کاتالیزگر و ماده رزین ترکیب می‌شود واکنش شروع می‌شود.

دی گفت: ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ در ۱:۲۷ ب٫ظ ممنون از راهنمایی خوب بود

در روش کامپوزیت در واقع دندانپزشک یک دندان جدید از متریال خام برای شما می‌سازد. به این خاطر دقت، مهارت و ظرافت کار دندانپزشک تأثیر بسیار زیادی در نتیجه نهایی کار دارد، پس باید در انتخاب دندانپزشک برای انجام کامپوزیت دقت زیادی داشته باشید.

دو تکنیک بسیار پرکاربرد مورداستفاده در انواع دندانپزشکی، ونیر کامپوزیت و ونیر پرسلن است. هر دوی این روش‌ها، روکش‌های متفاوتی هستند که روی دندان‌ها قرار گرفته و برای مواردی مانند اصلاح نامرتبی دندان، رفع دندان‌درد، ترمیم حفره‌ها و پوسیدگی‌های دندانی و سفیدکردن و زیبایی دندان‌ها استفاده می‌شوند.

Report this wiki page